Навигация по сайту

Меню сайта

Ключевые теги

Реклама

новости партнёров

Архив сайта

Новости

Трап под плитку
Вода удаляется из кабины при помощи трапа. Канализационный трап — это устройство из пластика, чугуна или нержавеющей стали, состоящее из решетки, корпуса, сифона, уплотнителя и прижимных элементов для

Купити авіаквитки онлайн
Каждый человек в своей жизни должен принять несколько ключевых решений, определяющих дальнейшую судьбу, и выбор профессии – это одно из них. С малых лет мы думаем, кем стать: девочки хотят стать

Инъекции красоты
С гиалуроновой кислотой Это вещество используется для мезотерапии и биоревитализации. Обе процедуры считаются  инъекциями  красоты. Гиалуроновая кислота вводится в разных количествах: для мезотерапии

Где покупать автошины
о Для своей машины всегда самое-самое хочется купить. Часто нет элементарно времени на какие-то походы по магазинам, чтобы детали найти и купить. Часто уже интернет-магазинами пользуются даже для таких

Купить пакеты оптом в донецке
Каталог продукции Принтфолио предлагает высококачественные купить пакеты оптом в донецке по низкой стоимости, с доставкой по Москве и всей Рф, большие и мелкооптовые партии, эластичная система скидок.

Создание сайтов киев
                                            Приветствую Вас, дорогие друзья! Как Вы сообразили из подзаголовка, пойдет речь о программке по конструированию веб-сайтов. Мое мировоззрение: Artisteer –

Широкоформатная печать в киеве
Широкоформатная печать – это способ нанесения полноцветных изображений на специальные рекламные материалы. Материалами для широкоформатной печати являются : самоклеющаяся плёнка, баннерная ткань, а также

Установка Видеонаблюдения
Большинство магазинов, особенно в крупных городах, работают в стандарте самообслуживания. И причиной этому являются объективные моменты оптимальной организации торговли и маркетинговые рекомендации.

Барбер стрижка
Модное слово « барбер» докатилось до нас из-за границы совсем недавно и уже овеяно дымкой слухов и сомнений. Одни говорят, что чтобы постричься у барбера, нужно непременно быть хипстером: если

Купить часы seiko
Марка часов Seiko стала знаменитой еще во времена Русского Союза. Носить на руке купить часы seiko было чуть ли не престижнее, чем на данный момент Rolex. Японский производитель и не ведал, что на одной

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

  1. «Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем» Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа»,...
  2. «Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»
  3. «Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»
  4. «Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа», достроково припиняє повноваження чинного ради директорів радіостанції. Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Фото: РИА Новости

Сьогодні стало відомо, що компанія «Газпром-Медіа», контролюючий акціонер «Ехо Москви», зажадала дострокової відставки ради директорів радіостанції і зміни складу незалежних директорів.

ВАТ «Газпром-Медіа Холдинг» створено в 1998 році. На початок 2011 року 100% акцій компанії належало «Газпромбанку». «Газпром-Медіа» - диверсифікований медіахолдинг. У секторі друкованих ЗМІ компанія володіє видавничим домом «Сім Днів», в секторі радіо - станціями «Ехо Москви», «Сіті ФМ», «Relax FM», в Інтернеті - порталом Rutube. Компанія також контролює оператора супутникового телебачення «НТВ-Плюс» і канали «НТВ» і ТНТ. У структурі холдингу є власне рекламне агентство. Виручка «Газпром-Медіа» в першому півріччі 2011 року склала 18,2 млрд рублів.

Головний редактор «Ехо Москви» Олексій Венедиктов у вівторок написав у своєму мікроблозі в Twitter, що йому і його першому заступнику Володимиру Варфоломеєву доведеться покинути раду директорів, також свої посади залишать незалежні директори Євген Ясін та Олександр Маковський.

В даний час до Ради директорів «Ехо Москви» входять дев'ять осіб: чотири представники компанії «Газпром-Медіа», три представника журналістського колективу радіостанції і два незалежні директори. Голова Ради директорів - Микола Сенкевич.

Станом на червень 2008 року до складу Ради директорів компанії входили: Березін Олександр Валерійович, адвокат; - Варфоломєєв Володимир Вікторович, перший заступник головного редактора радіостанції «Ехо Москви»; Венедиктов Олексій Олексійович, головний редактор радіостанції «Ехо Москви»; Гойхберг Ігор Мойсейович, перший заступник генерального директора ВАТ «Газпром-Медіа»; Маковський Олександр Львович, перший заступник голови Ради Дослідницького центру приватного права; Петров Сергій Володимирович, заступник генерального директора - начальник фінансово-економічного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Піскунов Ян Борисович, заступник генерального директора - начальник юридичного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Ясин Євгеній Григорович, науковий керівник Національного дослідницького університету - Вища школа економіки.

Питання про відставку Венедиктова з поста головного редактора не ставиться: за статутом «Ехо Москви» він ще протягом двох років буде залишатися головним редактором радіостанції.

«Ехо Москви» вперше вийшла в ефір в серпні 1990 року, в даний час територія мовлення поширюється на Росію, країни СНД, Чикаго і Нью-Йорк. Як говориться в довідці на сайті «Газпром-Медіа», якій належить 66% акцій «Ехо Москви», аудиторія радіостанції становить 900 тисяч осіб щодня.

Ще 34% акцій належать журналістам радіостанції, причому Венедиктов раніше говорив, що володіє 18% акцій. Він є головним редактором радіостанції «Ехо Москви» з 1998 року (з 1990 року працює в структурі радіостанції). В останній раз Венедиктов був обраний головним редактором в березні 2011 року. Згідно зі статутом організації, термін повноважень головного редактора становить три роки. Генеральним директором «Ехо Москви» є Юрій Федутінов.

Насправді «Газпром-Медіа» зажадав розпуску діючої ради директорів ще 30 грудня минулого року. Річні збори акціонерів, на якому планувалося затвердити новий склад керівного органу, мало відбутися в червні. Але власник 66-відсоткового пакета голосуючих акцій вирішив провести голосування щодо нового складу ради директорів «Ехо» вже 29 березня.

Олексій Венедиктов при цьому заявив, що рішення покинути раду директорів він прийняв самостійно, а не на вимогу «Газпром-Медіа»: «Це свято! Замість нас я вніс до списку Федутінова [гендиректор радіостанції Юрій Федутінов]. Нехай тепер він там корячітся ».

Журналісти-акціонери «Ехо Москви» і «Газпром-Медіа» вже погодили список кандидатів у нову раду директорів радіостанції, йдеться в повідомленні, розміщеному в блозі головного редактора Венедиктова і на сайті радіостанції. «У цьому спільному списку ми зберегли інститут незалежних (не пов'язаних з акціонерами) директорів, підтримавши кандидатури Вадима Семенова, генерального директора" Связьинвеста ", і Євгена Трубіна, колишнього генерального директора Лениздат», - йдеться в повідомленні.

Разом з тим, видалення зі складу ради директорів Маковського та Ясина в редакції «Ехо» називають несправедливим: «Ми висловлюємо жаль, що в результаті цих подій рада директорів змушені покинути два незалежні директори, які 11 років допомагали розвиватися« Ехо Москви ».

«Це питання явно не фінансовий»

Ситуацію зі зміною ради директорів «Ехо Москви» в інтерв'ю Business FM прокоментував один з незалежних директорів «Ехо», відставки якого зажадав холдинг «Газпром-медіа», Євген Ясін.

«У мене таке враження, що в країні досить напружена обстановка. Існує протистояння між владою і опозицією, яка мотивована результатами грудневих виборів в Думу. Влада хоче мобілізувати всі можливі сили, включаючи ЗМІ, для того, щоб довести з успіхом боротьбу за пост президента, а потім за те, щоб зберігати політику і вплив на розвиток держави. ЗМІ мають важливе значення, і вони вирішили, що настав час встановити контроль над тими, які надають якийсь вплив на громадську думку. Знайшли такий спосіб - це прибрати незалежних директорів », - вважає Євген Ясін.

За його словами, зміни в Раді директорів можуть вплинути і на редакційну політику. «Хоч Венедиктов і говорить про зворотне, ясно, що передачі« Ехо »будуть змінюватися. Інакше, навіщо все це потрібно? Це питання явно не фінансовий, оскільки незалежні директори ніякого відношення до фінансових питань не мають і грошей своїх не вкладають », - зазначив він.

Євген Ясін також розповів Business FM, що журналісти «Ехо» запропонували створити наглядову громадську раду на чолі з ним і Олександром Маковським. «Я вже прийняв цю пропозицію», - повідомив він.

Зміна варти

Юрій Федутінов, кандидатуру якого запропонував до ради директорів Венедиктов, повідомив в інтерв'ю Business FM, що не знає причин, за якими контролюючий акціонер вирішив змінити директорів. «Мені відомо тільки те, що така постановка питання фігурує на чергових зборах акціонерів. Я не дуже розумію аргументацію, тим більше, в минулому році в усіх відношеннях ми були вкрай успішні. Відбувається якась зміна варти в складі незалежних директорів. Там буде більше людей, пов'язаних не стільки з «Газпромом», скільки більш знайомих з чинною владою. Це якась ініціатива, яка ніяк не пояснювалася », - сказав він.

Він звертає увагу на такий важливий момент: найістотнішим планованим зміною стане те, що у міноритарного акціонера представництво тепер стане на одну людину менше. «Під міноритарними акціонерами я маю на увазі в даному випадку Олексія Венедиктова і Володимира Варфоломєєва. Що стосується моєї кандидатури, то я можу тільки підтвердити те, що вона є в реченні «Газпром-Медіа». Зараз я обговорюю це з редакцією. Хочу зазначити, що я належу до певної команді, до старої команді. У мене ще є час для того, щоб прийняти рішення », - зазначив Юрій Федутінов.

BFM.ru поки не має в своєму розпорядженні коментарями «Газпром-Медіа». У приймальні Олексія Венедиктова BFM.ru повідомили, що головний редактор радіостанції не буде коментувати що відбувається до тих пір, поки не буде офіційних заяв від «Газпром-Медіа».

«Все дуже очевидно»

Нагадаємо, що останнім часом у прем'єра Путіна виникли претензії до радіостанції «Ехо Москви». Перший дзвінок пролунав після освітлення «Луною» подій серпневої війни 2008 року: тоді на стіл прем'єру лягли роздруківки передач, які відображали точку зору грузинської сторони. Другий - на зустрічі, що відбулася 18 січня цього року в Ново-Огарьово.

На пряме запитання Путіна, за кого він піде голосувати, Венедиктов відповів, що давно вже не ходить на вибори.

«Ви на мене образилися, я відчуваю ... Я бачу по вашому обличчю», - сказав Путін. «Я образився, образився ... Я потім скажу», - відповів Венедиктов.
"А дарма. Я ось на вас не ображаюся, коли ви поливаєте поносом з ранку до вечора », - сказав Путін. «Я пожартував, я не образився», - відповів Венедиктов. «А я не жартую», - сказав Путін.

Приводом для суперечки виявилася критика, яка прозвучала під час дискусії на радіо про систему протиракетної оборони США. Путін прокоментував зміст програми: «Така маячня, я просто не знаю, звідки вони її беруть. Для нас не важливо, кажуть, на якій відстані від російських кордонів будуть знаходитися ці протиракети. Як же не важливо? Як же не важливо? ».

Він назвав подібні трактування «обслуговуванням зовнішньополітичних інтересів іншої держави на державному каналі, за рахунок платників податків». «Але взагалі це непристойно, мені здається», - сказав Путін.

Згодом Венедиктов розповів, що для нього стали несподіванкою критичні зауваження про роботу радіостанції: «Було абсолютно несподівано, що прем'єр перейшов на критику роботи радіостанції. Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене? ».

Прес-секретар прем'єра Дмитро Пєсков не схильний пов'язувати критику на адресу радіостанції і зміною складу ради директорів «Ехо Москви». Про це він заявив у вівторок «РІА Новини».

Що стосується можливих змін у редакційній політиці, то Венедиктов дав зрозуміти, що вона не зміниться. Він зазначив, що за неї відповідає головний редактор, а не рада директорів. Володимир Варфоломєєв, в свою чергу, зазначив, що «навряд чи це зміни на краще», але закликав не ховати керівництво радіостанції завчасно.

Заступник головного редактора «Ехо Москви» Сергій Бунтман в бесіді з BFM.ru поділився думкою, що те, що відбувається - «це така собі спроба перевлаштувати ЗМІ в зв'язку з виборами і досить нервовою обстановкою серед керівництва країни». При цьому, за словами Бунтман, редакційна політика «Ехо Москви» залишиться незмінною: «Ехо Москви» як залишалася збалансованої інформаційної радіостанцією, так і залишиться поки існує ».

Матвій Ганапольський і Сергій Пархоменко коментувати те, що відбувається не стали.

Письменник, журналіст Віктор Шендерович завив BFM.ru, що не чекає «нічого хорошого від раптових перестановок, пов'язаних з менеджментом« Ехо Москви ». Хоча, зазначає він, «є ймовірність, що це ніяк не буде пов'язане зі зміною редакційної політики, і що це пов'язано з виключно менеджерськими питаннями». Але мені так не здається, все занадто очевидно, резюмує він.

Власник і гендиректор телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва заявила про намір придбати частку «Газпром-Медіа» (ГПМ) в ЗАТ «Ехо Москви». Таку пропозицію вона залишила в Twitter Венедиктова. «АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »? Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства? »- написала sindeeva.

Мільярдер і кандидат в президенти Михайло Прохоров також хоче допомогти редакції радіостанції викупити її акції у бенефіціара.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа», достроково припиняє повноваження чинного ради директорів радіостанції. Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Фото: РИА Новости

Сьогодні стало відомо, що компанія «Газпром-Медіа», контролюючий акціонер «Ехо Москви», зажадала дострокової відставки ради директорів радіостанції і зміни складу незалежних директорів.

ВАТ «Газпром-Медіа Холдинг» створено в 1998 році. На початок 2011 року 100% акцій компанії належало «Газпромбанку». «Газпром-Медіа» - диверсифікований медіахолдинг. У секторі друкованих ЗМІ компанія володіє видавничим домом «Сім Днів», в секторі радіо - станціями «Ехо Москви», «Сіті ФМ», «Relax FM», в Інтернеті - порталом Rutube. Компанія також контролює оператора супутникового телебачення «НТВ-Плюс» і канали «НТВ» і ТНТ. У структурі холдингу є власне рекламне агентство. Виручка «Газпром-Медіа» в першому півріччі 2011 року склала 18,2 млрд рублів.

Головний редактор «Ехо Москви» Олексій Венедиктов у вівторок написав у своєму мікроблозі в Twitter, що йому і його першому заступнику Володимиру Варфоломеєву доведеться покинути раду директорів, також свої посади залишать незалежні директори Євген Ясін та Олександр Маковський.

В даний час до Ради директорів «Ехо Москви» входять дев'ять осіб: чотири представники компанії «Газпром-Медіа», три представника журналістського колективу радіостанції і два незалежні директори. Голова Ради директорів - Микола Сенкевич.

Станом на червень 2008 року до складу Ради директорів компанії входили: Березін Олександр Валерійович, адвокат; - Варфоломєєв Володимир Вікторович, перший заступник головного редактора радіостанції «Ехо Москви»; Венедиктов Олексій Олексійович, головний редактор радіостанції «Ехо Москви»; Гойхберг Ігор Мойсейович, перший заступник генерального директора ВАТ «Газпром-Медіа»; Маковський Олександр Львович, перший заступник голови Ради Дослідницького центру приватного права; Петров Сергій Володимирович, заступник генерального директора - начальник фінансово-економічного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Піскунов Ян Борисович, заступник генерального директора - начальник юридичного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Ясин Євгеній Григорович, науковий керівник Національного дослідницького університету - Вища школа економіки.

Питання про відставку Венедиктова з поста головного редактора не ставиться: за статутом «Ехо Москви» він ще протягом двох років буде залишатися головним редактором радіостанції.

«Ехо Москви» вперше вийшла в ефір в серпні 1990 року, в даний час територія мовлення поширюється на Росію, країни СНД, Чикаго і Нью-Йорк. Як говориться в довідці на сайті «Газпром-Медіа», якій належить 66% акцій «Ехо Москви», аудиторія радіостанції становить 900 тисяч осіб щодня.

Ще 34% акцій належать журналістам радіостанції, причому Венедиктов раніше говорив, що володіє 18% акцій. Він є головним редактором радіостанції «Ехо Москви» з 1998 року (з 1990 року працює в структурі радіостанції). В останній раз Венедиктов був обраний головним редактором в березні 2011 року. Згідно зі статутом організації, термін повноважень головного редактора становить три роки. Генеральним директором «Ехо Москви» є Юрій Федутінов.

Насправді «Газпром-Медіа» зажадав розпуску діючої ради директорів ще 30 грудня минулого року. Річні збори акціонерів, на якому планувалося затвердити новий склад керівного органу, мало відбутися в червні. Але власник 66-відсоткового пакета голосуючих акцій вирішив провести голосування щодо нового складу ради директорів «Ехо» вже 29 березня.

Олексій Венедиктов при цьому заявив, що рішення покинути раду директорів він прийняв самостійно, а не на вимогу «Газпром-Медіа»: «Це свято! Замість нас я вніс до списку Федутінова [гендиректор радіостанції Юрій Федутінов]. Нехай тепер він там корячітся ».

Журналісти-акціонери «Ехо Москви» і «Газпром-Медіа» вже погодили список кандидатів у нову раду директорів радіостанції, йдеться в повідомленні, розміщеному в блозі головного редактора Венедиктова і на сайті радіостанції. «У цьому спільному списку ми зберегли інститут незалежних (не пов'язаних з акціонерами) директорів, підтримавши кандидатури Вадима Семенова, генерального директора" Связьинвеста ", і Євгена Трубіна, колишнього генерального директора Лениздат», - йдеться в повідомленні.

Разом з тим, видалення зі складу ради директорів Маковського та Ясина в редакції «Ехо» називають несправедливим: «Ми висловлюємо жаль, що в результаті цих подій рада директорів змушені покинути два незалежні директори, які 11 років допомагали розвиватися« Ехо Москви ».

«Це питання явно не фінансовий»

Ситуацію зі зміною ради директорів «Ехо Москви» в інтерв'ю Business FM прокоментував один з незалежних директорів «Ехо», відставки якого зажадав холдинг «Газпром-медіа», Євген Ясін.

«У мене таке враження, що в країні досить напружена обстановка. Існує протистояння між владою і опозицією, яка мотивована результатами грудневих виборів в Думу. Влада хоче мобілізувати всі можливі сили, включаючи ЗМІ, для того, щоб довести з успіхом боротьбу за пост президента, а потім за те, щоб зберігати політику і вплив на розвиток держави. ЗМІ мають важливе значення, і вони вирішили, що настав час встановити контроль над тими, які надають якийсь вплив на громадську думку. Знайшли такий спосіб - це прибрати незалежних директорів », - вважає Євген Ясін.

За його словами, зміни в Раді директорів можуть вплинути і на редакційну політику. «Хоч Венедиктов і говорить про зворотне, ясно, що передачі« Ехо »будуть змінюватися. Інакше, навіщо все це потрібно? Це питання явно не фінансовий, оскільки незалежні директори ніякого відношення до фінансових питань не мають і грошей своїх не вкладають », - зазначив він.

Євген Ясін також розповів Business FM, що журналісти «Ехо» запропонували створити наглядову громадську раду на чолі з ним і Олександром Маковським. «Я вже прийняв цю пропозицію», - повідомив він.

Зміна варти

Юрій Федутінов, кандидатуру якого запропонував до ради директорів Венедиктов, повідомив в інтерв'ю Business FM, що не знає причин, за якими контролюючий акціонер вирішив змінити директорів. «Мені відомо тільки те, що така постановка питання фігурує на чергових зборах акціонерів. Я не дуже розумію аргументацію, тим більше, в минулому році в усіх відношеннях ми були вкрай успішні. Відбувається якась зміна варти в складі незалежних директорів. Там буде більше людей, пов'язаних не стільки з «Газпромом», скільки більш знайомих з чинною владою. Це якась ініціатива, яка ніяк не пояснювалася », - сказав він.

Він звертає увагу на такий важливий момент: найістотнішим планованим зміною стане те, що у міноритарного акціонера представництво тепер стане на одну людину менше. «Під міноритарними акціонерами я маю на увазі в даному випадку Олексія Венедиктова і Володимира Варфоломєєва. Що стосується моєї кандидатури, то я можу тільки підтвердити те, що вона є в реченні «Газпром-Медіа». Зараз я обговорюю це з редакцією. Хочу зазначити, що я належу до певної команді, до старої команді. У мене ще є час для того, щоб прийняти рішення », - зазначив Юрій Федутінов.

BFM.ru поки не має в своєму розпорядженні коментарями «Газпром-Медіа». У приймальні Олексія Венедиктова BFM.ru повідомили, що головний редактор радіостанції не буде коментувати що відбувається до тих пір, поки не буде офіційних заяв від «Газпром-Медіа».

«Все дуже очевидно»

Нагадаємо, що останнім часом у прем'єра Путіна виникли претензії до радіостанції «Ехо Москви». Перший дзвінок пролунав після освітлення «Луною» подій серпневої війни 2008 року: тоді на стіл прем'єру лягли роздруківки передач, які відображали точку зору грузинської сторони. Другий - на зустрічі, що відбулася 18 січня цього року в Ново-Огарьово.

На пряме запитання Путіна, за кого він піде голосувати, Венедиктов відповів, що давно вже не ходить на вибори.

«Ви на мене образилися, я відчуваю ... Я бачу по вашому обличчю», - сказав Путін. «Я образився, образився ... Я потім скажу», - відповів Венедиктов.
"А даремно. Я ось на вас не ображаюся, коли ви поливаєте поносом з ранку до вечора », - сказав Путін. «Я пожартував, я не образився», - відповів Венедиктов. «А я не жартую», - сказав Путін.

Приводом для суперечки виявилася критика, яка прозвучала під час дискусії на радіо про систему протиракетної оборони США. Путін прокоментував зміст програми: «Така маячня, я просто не знаю, звідки вони її беруть. Для нас не важливо, кажуть, на якій відстані від російських кордонів будуть знаходитися ці протиракети. Як же не важливо? Як же не важливо? ».

Він назвав подібні трактування «обслуговуванням зовнішньополітичних інтересів іншої держави на державному каналі, за рахунок платників податків». «Але взагалі це непристойно, мені здається», - сказав Путін.

Згодом Венедиктов розповів, що для нього стали несподіванкою критичні зауваження про роботу радіостанції: «Було абсолютно несподівано, що прем'єр перейшов на критику роботи радіостанції. Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене? ».

Прес-секретар прем'єра Дмитро Пєсков не схильний пов'язувати критику на адресу радіостанції і зміною складу ради директорів «Ехо Москви». Про це він заявив у вівторок «РІА Новини».

Що стосується можливих змін у редакційній політиці, то Венедиктов дав зрозуміти, що вона не зміниться. Він зазначив, що за неї відповідає головний редактор, а не рада директорів. Володимир Варфоломєєв, в свою чергу, зазначив, що «навряд чи це зміни на краще», але закликав не ховати керівництво радіостанції завчасно.

Заступник головного редактора «Ехо Москви» Сергій Бунтман в бесіді з BFM.ru поділився думкою, що те, що відбувається - «це така собі спроба перевлаштувати ЗМІ в зв'язку з виборами і досить нервовою обстановкою серед керівництва країни». При цьому, за словами Бунтман, редакційна політика «Ехо Москви» залишиться незмінною: «Ехо Москви» як залишалася збалансованої інформаційної радіостанцією, так і залишиться поки існує ».

Матвій Ганапольський і Сергій Пархоменко коментувати те, що відбувається не стали.

Письменник, журналіст Віктор Шендерович завив BFM.ru, що не чекає «нічого хорошого від раптових перестановок, пов'язаних з менеджментом« Ехо Москви ». Хоча, зазначає він, «є ймовірність, що це ніяк не буде пов'язане зі зміною редакційної політики, і що це пов'язано з виключно менеджерськими питаннями». Але мені так не здається, все занадто очевидно, резюмує він.

Власник і гендиректор телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва заявила про намір придбати частку «Газпром-Медіа» (ГПМ) в ЗАТ «Ехо Москви». Таку пропозицію вона залишила в Twitter Венедиктова. «АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »? Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства? »- написала sindeeva.

Мільярдер і кандидат в президенти Михайло Прохоров також хоче допомогти редакції радіостанції викупити її акції у бенефіціара.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа», достроково припиняє повноваження чинного ради директорів радіостанції. Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Фото: РИА Новости

Сьогодні стало відомо, що компанія «Газпром-Медіа», контролюючий акціонер «Ехо Москви», зажадала дострокової відставки ради директорів радіостанції і зміни складу незалежних директорів.

ВАТ «Газпром-Медіа Холдинг» створено в 1998 році. На початок 2011 року 100% акцій компанії належало «Газпромбанку». «Газпром-Медіа» - диверсифікований медіахолдинг. У секторі друкованих ЗМІ компанія володіє видавничим домом «Сім Днів», в секторі радіо - станціями «Ехо Москви», «Сіті ФМ», «Relax FM», в Інтернеті - порталом Rutube. Компанія також контролює оператора супутникового телебачення «НТВ-Плюс» і канали «НТВ» і ТНТ. У структурі холдингу є власне рекламне агентство. Виручка «Газпром-Медіа» в першому півріччі 2011 року склала 18,2 млрд рублів.

Головний редактор «Ехо Москви» Олексій Венедиктов у вівторок написав у своєму мікроблозі в Twitter, що йому і його першому заступнику Володимиру Варфоломеєву доведеться покинути раду директорів, також свої посади залишать незалежні директори Євген Ясін та Олександр Маковський.

В даний час до Ради директорів «Ехо Москви» входять дев'ять осіб: чотири представники компанії «Газпром-Медіа», три представника журналістського колективу радіостанції і два незалежні директори. Голова Ради директорів - Микола Сенкевич.

Станом на червень 2008 року до складу Ради директорів компанії входили: Березін Олександр Валерійович, адвокат; - Варфоломєєв Володимир Вікторович, перший заступник головного редактора радіостанції «Ехо Москви»; Венедиктов Олексій Олексійович, головний редактор радіостанції «Ехо Москви»; Гойхберг Ігор Мойсейович, перший заступник генерального директора ВАТ «Газпром-Медіа»; Маковський Олександр Львович, перший заступник голови Ради Дослідницького центру приватного права; Петров Сергій Володимирович, заступник генерального директора - начальник фінансово-економічного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Піскунов Ян Борисович, заступник генерального директора - начальник юридичного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Ясин Євгеній Григорович, науковий керівник Національного дослідницького університету - Вища школа економіки.

Питання про відставку Венедиктова з поста головного редактора не ставиться: за статутом «Ехо Москви» він ще протягом двох років буде залишатися головним редактором радіостанції.

«Ехо Москви» вперше вийшла в ефір в серпні 1990 року, в даний час територія мовлення поширюється на Росію, країни СНД, Чикаго і Нью-Йорк. Як говориться в довідці на сайті «Газпром-Медіа», якій належить 66% акцій «Ехо Москви», аудиторія радіостанції становить 900 тисяч осіб щодня.

Ще 34% акцій належать журналістам радіостанції, причому Венедиктов раніше говорив, що володіє 18% акцій. Він є головним редактором радіостанції «Ехо Москви» з 1998 року (з 1990 року працює в структурі радіостанції). В останній раз Венедиктов був обраний головним редактором в березні 2011 року. Згідно зі статутом організації, термін повноважень головного редактора становить три роки. Генеральним директором «Ехо Москви» є Юрій Федутінов.

Насправді «Газпром-Медіа» зажадав розпуску діючої ради директорів ще 30 грудня минулого року. Річні збори акціонерів, на якому планувалося затвердити новий склад керівного органу, мало відбутися в червні. Але власник 66-відсоткового пакета голосуючих акцій вирішив провести голосування щодо нового складу ради директорів «Ехо» вже 29 березня.

Олексій Венедиктов при цьому заявив, що рішення покинути раду директорів він прийняв самостійно, а не на вимогу «Газпром-Медіа»: «Це свято! Замість нас я вніс до списку Федутінова [гендиректор радіостанції Юрій Федутінов]. Нехай тепер він там корячітся ».

Журналісти-акціонери «Ехо Москви» і «Газпром-Медіа» вже погодили список кандидатів у нову раду директорів радіостанції, йдеться в повідомленні, розміщеному в блозі головного редактора Венедиктова і на сайті радіостанції. «У цьому спільному списку ми зберегли інститут незалежних (не пов'язаних з акціонерами) директорів, підтримавши кандидатури Вадима Семенова, генерального директора" Связьинвеста ", і Євгена Трубіна, колишнього генерального директора Лениздат», - йдеться в повідомленні.

Разом з тим, видалення зі складу ради директорів Маковського та Ясина в редакції «Ехо» називають несправедливим: «Ми висловлюємо жаль, що в результаті цих подій рада директорів змушені покинути два незалежні директори, які 11 років допомагали розвиватися« Ехо Москви ».

«Це питання явно не фінансовий»

Ситуацію зі зміною ради директорів «Ехо Москви» в інтерв'ю Business FM прокоментував один з незалежних директорів «Ехо», відставки якого зажадав холдинг «Газпром-медіа», Євген Ясін.

«У мене таке враження, що в країні досить напружена обстановка. Існує протистояння між владою і опозицією, яка мотивована результатами грудневих виборів в Думу. Влада хоче мобілізувати всі можливі сили, включаючи ЗМІ, для того, щоб довести з успіхом боротьбу за пост президента, а потім за те, щоб зберігати політику і вплив на розвиток держави. ЗМІ мають важливе значення, і вони вирішили, що настав час встановити контроль над тими, які надають якийсь вплив на громадську думку. Знайшли такий спосіб - це прибрати незалежних директорів », - вважає Євген Ясін.

За його словами, зміни в Раді директорів можуть вплинути і на редакційну політику. «Хоч Венедиктов і говорить про зворотне, ясно, що передачі« Ехо »будуть змінюватися. Інакше, навіщо все це потрібно? Це питання явно не фінансовий, оскільки незалежні директори ніякого відношення до фінансових питань не мають і грошей своїх не вкладають », - зазначив він.

Євген Ясін також розповів Business FM, що журналісти «Ехо» запропонували створити наглядову громадську раду на чолі з ним і Олександром Маковським. «Я вже прийняв цю пропозицію», - повідомив він.

Зміна варти

Юрій Федутінов, кандидатуру якого запропонував до ради директорів Венедиктов, повідомив в інтерв'ю Business FM, що не знає причин, за якими контролюючий акціонер вирішив змінити директорів. «Мені відомо тільки те, що така постановка питання фігурує на чергових зборах акціонерів. Я не дуже розумію аргументацію, тим більше, в минулому році в усіх відношеннях ми були вкрай успішні. Відбувається якась зміна варти в складі незалежних директорів. Там буде більше людей, пов'язаних не стільки з «Газпромом», скільки більш знайомих з чинною владою. Це якась ініціатива, яка ніяк не пояснювалася », - сказав він.

Він звертає увагу на такий важливий момент: найістотнішим планованим зміною стане те, що у міноритарного акціонера представництво тепер стане на одну людину менше. «Під міноритарними акціонерами я маю на увазі в даному випадку Олексія Венедиктова і Володимира Варфоломєєва. Що стосується моєї кандидатури, то я можу тільки підтвердити те, що вона є в реченні «Газпром-Медіа». Зараз я обговорюю це з редакцією. Хочу зазначити, що я належу до певної команді, до старої команді. У мене ще є час для того, щоб прийняти рішення », - зазначив Юрій Федутінов.

BFM.ru поки не має в своєму розпорядженні коментарями «Газпром-Медіа». У приймальні Олексія Венедиктова BFM.ru повідомили, що головний редактор радіостанції не буде коментувати що відбувається до тих пір, поки не буде офіційних заяв від «Газпром-Медіа».

«Все дуже очевидно»

Нагадаємо, що останнім часом у прем'єра Путіна виникли претензії до радіостанції «Ехо Москви». Перший дзвінок пролунав після освітлення «Луною» подій серпневої війни 2008 року: тоді на стіл прем'єру лягли роздруківки передач, які відображали точку зору грузинської сторони. Другий - на зустрічі, що відбулася 18 січня цього року в Ново-Огарьово.

На пряме запитання Путіна, за кого він піде голосувати, Венедиктов відповів, що давно вже не ходить на вибори.

«Ви на мене образилися, я відчуваю ... Я бачу по вашому обличчю», - сказав Путін. «Я образився, образився ... Я потім скажу», - відповів Венедиктов.
"А даремно. Я ось на вас не ображаюся, коли ви поливаєте поносом з ранку до вечора », - сказав Путін. «Я пожартував, я не образився», - відповів Венедиктов. «А я не жартую», - сказав Путін.

Приводом для суперечки виявилася критика, яка прозвучала під час дискусії на радіо про систему протиракетної оборони США. Путін прокоментував зміст програми: «Така маячня, я просто не знаю, звідки вони її беруть. Для нас не важливо, кажуть, на якій відстані від російських кордонів будуть знаходитися ці протиракети. Як же не важливо? Як же не важливо? ».

Він назвав подібні трактування «обслуговуванням зовнішньополітичних інтересів іншої держави на державному каналі, за рахунок платників податків». «Але взагалі це непристойно, мені здається», - сказав Путін.

Згодом Венедиктов розповів, що для нього стали несподіванкою критичні зауваження про роботу радіостанції: «Було абсолютно несподівано, що прем'єр перейшов на критику роботи радіостанції. Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене? ».

Прес-секретар прем'єра Дмитро Пєсков не схильний пов'язувати критику на адресу радіостанції і зміною складу ради директорів «Ехо Москви». Про це він заявив у вівторок «РІА Новини».

Що стосується можливих змін у редакційній політиці, то Венедиктов дав зрозуміти, що вона не зміниться. Він зазначив, що за неї відповідає головний редактор, а не рада директорів. Володимир Варфоломєєв, в свою чергу, зазначив, що «навряд чи це зміни на краще», але закликав не ховати керівництво радіостанції завчасно.

Заступник головного редактора «Ехо Москви» Сергій Бунтман в бесіді з BFM.ru поділився думкою, що те, що відбувається - «це така собі спроба перевлаштувати ЗМІ в зв'язку з виборами і досить нервовою обстановкою серед керівництва країни». При цьому, за словами Бунтман, редакційна політика «Ехо Москви» залишиться незмінною: «Ехо Москви» як залишалася збалансованої інформаційної радіостанцією, так і залишиться поки існує ».

Матвій Ганапольський і Сергій Пархоменко коментувати те, що відбувається не стали.

Письменник, журналіст Віктор Шендерович завив BFM.ru, що не чекає «нічого хорошого від раптових перестановок, пов'язаних з менеджментом« Ехо Москви ». Хоча, зазначає він, «є ймовірність, що це ніяк не буде пов'язане зі зміною редакційної політики, і що це пов'язано з виключно менеджерськими питаннями». Але мені так не здається, все занадто очевидно, резюмує він.

Власник і гендиректор телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва заявила про намір придбати частку «Газпром-Медіа» (ГПМ) в ЗАТ «Ехо Москви». Таку пропозицію вона залишила в Twitter Венедиктова. «АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »? Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства? »- написала sindeeva.

Мільярдер і кандидат в президенти Михайло Прохоров також хоче допомогти редакції радіостанції викупити її акції у бенефіціара.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа», достроково припиняє повноваження чинного ради директорів радіостанції. Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Фото: РИА Новости

Сьогодні стало відомо, що компанія «Газпром-Медіа», контролюючий акціонер «Ехо Москви», зажадала дострокової відставки ради директорів радіостанції і зміни складу незалежних директорів.

ВАТ «Газпром-Медіа Холдинг» створено в 1998 році. На початок 2011 року 100% акцій компанії належало «Газпромбанку». «Газпром-Медіа» - диверсифікований медіахолдинг. У секторі друкованих ЗМІ компанія володіє видавничим домом «Сім Днів», в секторі радіо - станціями «Ехо Москви», «Сіті ФМ», «Relax FM», в Інтернеті - порталом Rutube. Компанія також контролює оператора супутникового телебачення «НТВ-Плюс» і канали «НТВ» і ТНТ. У структурі холдингу є власне рекламне агентство. Виручка «Газпром-Медіа» в першому півріччі 2011 року склала 18,2 млрд рублів.

Головний редактор «Ехо Москви» Олексій Венедиктов у вівторок написав у своєму мікроблозі в Twitter, що йому і його першому заступнику Володимиру Варфоломеєву доведеться покинути раду директорів, також свої посади залишать незалежні директори Євген Ясін та Олександр Маковський.

В даний час до Ради директорів «Ехо Москви» входять дев'ять осіб: чотири представники компанії «Газпром-Медіа», три представника журналістського колективу радіостанції і два незалежні директори. Голова Ради директорів - Микола Сенкевич.

Станом на червень 2008 року до складу Ради директорів компанії входили: Березін Олександр Валерійович, адвокат; - Варфоломєєв Володимир Вікторович, перший заступник головного редактора радіостанції «Ехо Москви»; Венедиктов Олексій Олексійович, головний редактор радіостанції «Ехо Москви»; Гойхберг Ігор Мойсейович, перший заступник генерального директора ВАТ «Газпром-Медіа»; Маковський Олександр Львович, перший заступник голови Ради Дослідницького центру приватного права; Петров Сергій Володимирович, заступник генерального директора - начальник фінансово-економічного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Піскунов Ян Борисович, заступник генерального директора - начальник юридичного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Ясин Євгеній Григорович, науковий керівник Національного дослідницького університету - Вища школа економіки.

Питання про відставку Венедиктова з поста головного редактора не ставиться: за статутом «Ехо Москви» він ще протягом двох років буде залишатися головним редактором радіостанції.

«Ехо Москви» вперше вийшла в ефір в серпні 1990 року, в даний час територія мовлення поширюється на Росію, країни СНД, Чикаго і Нью-Йорк. Як говориться в довідці на сайті «Газпром-Медіа», якій належить 66% акцій «Ехо Москви», аудиторія радіостанції становить 900 тисяч осіб щодня.

Ще 34% акцій належать журналістам радіостанції, причому Венедиктов раніше говорив, що володіє 18% акцій. Він є головним редактором радіостанції «Ехо Москви» з 1998 року (з 1990 року працює в структурі радіостанції). В останній раз Венедиктов був обраний головним редактором в березні 2011 року. Згідно зі статутом організації, термін повноважень головного редактора становить три роки. Генеральним директором «Ехо Москви» є Юрій Федутінов.

Насправді «Газпром-Медіа» зажадав розпуску діючої ради директорів ще 30 грудня минулого року. Річні збори акціонерів, на якому планувалося затвердити новий склад керівного органу, мало відбутися в червні. Але власник 66-відсоткового пакета голосуючих акцій вирішив провести голосування щодо нового складу ради директорів «Ехо» вже 29 березня.

Олексій Венедиктов при цьому заявив, що рішення покинути раду директорів він прийняв самостійно, а не на вимогу «Газпром-Медіа»: «Це свято! Замість нас я вніс до списку Федутінова [гендиректор радіостанції Юрій Федутінов]. Нехай тепер він там корячітся ».

Журналісти-акціонери «Ехо Москви» і «Газпром-Медіа» вже погодили список кандидатів у нову раду директорів радіостанції, йдеться в повідомленні, розміщеному в блозі головного редактора Венедиктова і на сайті радіостанції. «У цьому спільному списку ми зберегли інститут незалежних (не пов'язаних з акціонерами) директорів, підтримавши кандидатури Вадима Семенова, генерального директора" Связьинвеста ", і Євгена Трубіна, колишнього генерального директора Лениздат», - йдеться в повідомленні.

Разом з тим, видалення зі складу ради директорів Маковського та Ясина в редакції «Ехо» називають несправедливим: «Ми висловлюємо жаль, що в результаті цих подій рада директорів змушені покинути два незалежні директори, які 11 років допомагали розвиватися« Ехо Москви ».

«Це питання явно не фінансовий»

Ситуацію зі зміною ради директорів «Ехо Москви» в інтерв'ю Business FM прокоментував один з незалежних директорів «Ехо», відставки якого зажадав холдинг «Газпром-медіа», Євген Ясін.

«У мене таке враження, що в країні досить напружена обстановка. Існує протистояння між владою і опозицією, яка мотивована результатами грудневих виборів в Думу. Влада хоче мобілізувати всі можливі сили, включаючи ЗМІ, для того, щоб довести з успіхом боротьбу за пост президента, а потім за те, щоб зберігати політику і вплив на розвиток держави. ЗМІ мають важливе значення, і вони вирішили, що настав час встановити контроль над тими, які надають якийсь вплив на громадську думку. Знайшли такий спосіб - це прибрати незалежних директорів », - вважає Євген Ясін.

За його словами, зміни в Раді директорів можуть вплинути і на редакційну політику. «Хоч Венедиктов і говорить про зворотне, ясно, що передачі« Ехо »будуть змінюватися. Інакше, навіщо все це потрібно? Це питання явно не фінансовий, оскільки незалежні директори ніякого відношення до фінансових питань не мають і грошей своїх не вкладають », - зазначив він.

Євген Ясін також розповів Business FM, що журналісти «Ехо» запропонували створити наглядову громадську раду на чолі з ним і Олександром Маковським. «Я вже прийняв цю пропозицію», - повідомив він.

Зміна варти

Юрій Федутінов, кандидатуру якого запропонував до ради директорів Венедиктов, повідомив в інтерв'ю Business FM, що не знає причин, за якими контролюючий акціонер вирішив змінити директорів. «Мені відомо тільки те, що така постановка питання фігурує на чергових зборах акціонерів. Я не дуже розумію аргументацію, тим більше, в минулому році в усіх відношеннях ми були вкрай успішні. Відбувається якась зміна варти в складі незалежних директорів. Там буде більше людей, пов'язаних не стільки з «Газпромом», скільки більш знайомих з чинною владою. Це якась ініціатива, яка ніяк не пояснювалася », - сказав він.

Він звертає увагу на такий важливий момент: найістотнішим планованим зміною стане те, що у міноритарного акціонера представництво тепер стане на одну людину менше. «Під міноритарними акціонерами я маю на увазі в даному випадку Олексія Венедиктова і Володимира Варфоломєєва. Що стосується моєї кандидатури, то я можу тільки підтвердити те, що вона є в реченні «Газпром-Медіа». Зараз я обговорюю це з редакцією. Хочу зазначити, що я належу до певної команді, до старої команді. У мене ще є час для того, щоб прийняти рішення », - зазначив Юрій Федутінов.

BFM.ru поки не має в своєму розпорядженні коментарями «Газпром-Медіа». У приймальні Олексія Венедиктова BFM.ru повідомили, що головний редактор радіостанції не буде коментувати що відбувається до тих пір, поки не буде офіційних заяв від «Газпром-Медіа».

«Все дуже очевидно»

Нагадаємо, що останнім часом у прем'єра Путіна виникли претензії до радіостанції «Ехо Москви». Перший дзвінок пролунав після освітлення «Луною» подій серпневої війни 2008 року: тоді на стіл прем'єру лягли роздруківки передач, які відображали точку зору грузинської сторони. Другий - на зустрічі, що відбулася 18 січня цього року в Ново-Огарьово.

На пряме запитання Путіна, за кого він піде голосувати, Венедиктов відповів, що давно вже не ходить на вибори.

«Ви на мене образилися, я відчуваю ... Я бачу по вашому обличчю», - сказав Путін. «Я образився, образився ... Я потім скажу», - відповів Венедиктов.
"А даремно. Я ось на вас не ображаюся, коли ви поливаєте поносом з ранку до вечора », - сказав Путін. «Я пожартував, я не образився», - відповів Венедиктов. «А я не жартую», - сказав Путін.

Приводом для суперечки виявилася критика, яка прозвучала під час дискусії на радіо про систему протиракетної оборони США. Путін прокоментував зміст програми: «Така маячня, я просто не знаю, звідки вони її беруть. Для нас не важливо, кажуть, на якій відстані від російських кордонів будуть знаходитися ці протиракети. Як же не важливо? Як же не важливо? ».

Він назвав подібні трактування «обслуговуванням зовнішньополітичних інтересів іншої держави на державному каналі, за рахунок платників податків». «Але взагалі це непристойно, мені здається», - сказав Путін.

Згодом Венедиктов розповів, що для нього стали несподіванкою критичні зауваження про роботу радіостанції: «Було абсолютно несподівано, що прем'єр перейшов на критику роботи радіостанції. Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене? ».

Прес-секретар прем'єра Дмитро Пєсков не схильний пов'язувати критику на адресу радіостанції і зміною складу ради директорів «Ехо Москви». Про це він заявив у вівторок «РІА Новини».

Що стосується можливих змін у редакційній політиці, то Венедиктов дав зрозуміти, що вона не зміниться. Він зазначив, що за неї відповідає головний редактор, а не рада директорів. Володимир Варфоломєєв, в свою чергу, зазначив, що «навряд чи це зміни на краще», але закликав не ховати керівництво радіостанції завчасно.

Заступник головного редактора «Ехо Москви» Сергій Бунтман в бесіді з BFM.ru поділився думкою, що те, що відбувається - «це така собі спроба перевлаштувати ЗМІ в зв'язку з виборами і досить нервовою обстановкою серед керівництва країни». При цьому, за словами Бунтман, редакційна політика «Ехо Москви» залишиться незмінною: «Ехо Москви» як залишалася збалансованої інформаційної радіостанцією, так і залишиться поки існує ».

Матвій Ганапольський і Сергій Пархоменко коментувати те, що відбувається не стали.

Письменник, журналіст Віктор Шендерович завив BFM.ru, що не чекає «нічого хорошого від раптових перестановок, пов'язаних з менеджментом« Ехо Москви ». Хоча, зазначає він, «є ймовірність, що це ніяк не буде пов'язане зі зміною редакційної політики, і що це пов'язано з виключно менеджерськими питаннями». Але мені так не здається, все занадто очевидно, резюмує він.

Власник і гендиректор телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва заявила про намір придбати частку «Газпром-Медіа» (ГПМ) в ЗАТ «Ехо Москви». Таку пропозицію вона залишила в Twitter Венедиктова. «АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »? Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства? »- написала sindeeva.

Мільярдер і кандидат в президенти Михайло Прохоров також хоче допомогти редакції радіостанції викупити її акції у бенефіціара.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

«Ехо Москви» запропонували постояти під «дощем»

Бенефіціар «Ехо Москви», компанія «Газпром-Медіа», достроково припиняє повноваження чинного ради директорів радіостанції. Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Власник телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва і Михайло Прохоров запропонували викупити частку мажоритарія

Фото: РИА Новости

Сьогодні стало відомо, що компанія «Газпром-Медіа», контролюючий акціонер «Ехо Москви», зажадала дострокової відставки ради директорів радіостанції і зміни складу незалежних директорів.

ВАТ «Газпром-Медіа Холдинг» створено в 1998 році. На початок 2011 року 100% акцій компанії належало «Газпромбанку». «Газпром-Медіа» - диверсифікований медіахолдинг. У секторі друкованих ЗМІ компанія володіє видавничим домом «Сім Днів», в секторі радіо - станціями «Ехо Москви», «Сіті ФМ», «Relax FM», в Інтернеті - порталом Rutube. Компанія також контролює оператора супутникового телебачення «НТВ-Плюс» і канали «НТВ» і ТНТ. У структурі холдингу є власне рекламне агентство. Виручка «Газпром-Медіа» в першому півріччі 2011 року склала 18,2 млрд рублів.

Головний редактор «Ехо Москви» Олексій Венедиктов у вівторок написав у своєму мікроблозі в Twitter, що йому і його першому заступнику Володимиру Варфоломеєву доведеться покинути раду директорів, також свої посади залишать незалежні директори Євген Ясін та Олександр Маковський.

В даний час до Ради директорів «Ехо Москви» входять дев'ять осіб: чотири представники компанії «Газпром-Медіа», три представника журналістського колективу радіостанції і два незалежні директори. Голова Ради директорів - Микола Сенкевич.

Станом на червень 2008 року до складу Ради директорів компанії входили: Березін Олександр Валерійович, адвокат; - Варфоломєєв Володимир Вікторович, перший заступник головного редактора радіостанції «Ехо Москви»; Венедиктов Олексій Олексійович, головний редактор радіостанції «Ехо Москви»; Гойхберг Ігор Мойсейович, перший заступник генерального директора ВАТ «Газпром-Медіа»; Маковський Олександр Львович, перший заступник голови Ради Дослідницького центру приватного права; Петров Сергій Володимирович, заступник генерального директора - начальник фінансово-економічного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Піскунов Ян Борисович, заступник генерального директора - начальник юридичного департаменту ВАТ «Газпром-Медіа»; Ясин Євгеній Григорович, науковий керівник Національного дослідницького університету - Вища школа економіки.

Питання про відставку Венедиктова з поста головного редактора не ставиться: за статутом «Ехо Москви» він ще протягом двох років буде залишатися головним редактором радіостанції.

«Ехо Москви» вперше вийшла в ефір в серпні 1990 року, в даний час територія мовлення поширюється на Росію, країни СНД, Чикаго і Нью-Йорк. Як говориться в довідці на сайті «Газпром-Медіа», якій належить 66% акцій «Ехо Москви», аудиторія радіостанції становить 900 тисяч осіб щодня.

Ще 34% акцій належать журналістам радіостанції, причому Венедиктов раніше говорив, що володіє 18% акцій. Він є головним редактором радіостанції «Ехо Москви» з 1998 року (з 1990 року працює в структурі радіостанції). В останній раз Венедиктов був обраний головним редактором в березні 2011 року. Згідно зі статутом організації, термін повноважень головного редактора становить три роки. Генеральним директором «Ехо Москви» є Юрій Федутінов.

Насправді «Газпром-Медіа» зажадав розпуску діючої ради директорів ще 30 грудня минулого року. Річні збори акціонерів, на якому планувалося затвердити новий склад керівного органу, мало відбутися в червні. Але власник 66-відсоткового пакета голосуючих акцій вирішив провести голосування щодо нового складу ради директорів «Ехо» вже 29 березня.

Олексій Венедиктов при цьому заявив, що рішення покинути раду директорів він прийняв самостійно, а не на вимогу «Газпром-Медіа»: «Це свято! Замість нас я вніс до списку Федутінова [гендиректор радіостанції Юрій Федутінов]. Нехай тепер він там корячітся ».

Журналісти-акціонери «Ехо Москви» і «Газпром-Медіа» вже погодили список кандидатів у нову раду директорів радіостанції, йдеться в повідомленні, розміщеному в блозі головного редактора Венедиктова і на сайті радіостанції. «У цьому спільному списку ми зберегли інститут незалежних (не пов'язаних з акціонерами) директорів, підтримавши кандидатури Вадима Семенова, генерального директора" Связьинвеста ", і Євгена Трубіна, колишнього генерального директора Лениздат», - йдеться в повідомленні.

Разом з тим, видалення зі складу ради директорів Маковського та Ясина в редакції «Ехо» називають несправедливим: «Ми висловлюємо жаль, що в результаті цих подій рада директорів змушені покинути два незалежні директори, які 11 років допомагали розвиватися« Ехо Москви ».

«Це питання явно не фінансовий»

Ситуацію зі зміною ради директорів «Ехо Москви» в інтерв'ю Business FM прокоментував один з незалежних директорів «Ехо», відставки якого зажадав холдинг «Газпром-медіа», Євген Ясін.

«У мене таке враження, що в країні досить напружена обстановка. Існує протистояння між владою і опозицією, яка мотивована результатами грудневих виборів в Думу. Влада хоче мобілізувати всі можливі сили, включаючи ЗМІ, для того, щоб довести з успіхом боротьбу за пост президента, а потім за те, щоб зберігати політику і вплив на розвиток держави. ЗМІ мають важливе значення, і вони вирішили, що настав час встановити контроль над тими, які надають якийсь вплив на громадську думку. Знайшли такий спосіб - це прибрати незалежних директорів », - вважає Євген Ясін.

За його словами, зміни в Раді директорів можуть вплинути і на редакційну політику. «Хоч Венедиктов і говорить про зворотне, ясно, що передачі« Ехо »будуть змінюватися. Інакше, навіщо все це потрібно? Це питання явно не фінансовий, оскільки незалежні директори ніякого відношення до фінансових питань не мають і грошей своїх не вкладають », - зазначив він.

Євген Ясін також розповів Business FM, що журналісти «Ехо» запропонували створити наглядову громадську раду на чолі з ним і Олександром Маковським. «Я вже прийняв цю пропозицію», - повідомив він.

Зміна варти

Юрій Федутінов, кандидатуру якого запропонував до ради директорів Венедиктов, повідомив в інтерв'ю Business FM, що не знає причин, за якими контролюючий акціонер вирішив змінити директорів. «Мені відомо тільки те, що така постановка питання фігурує на чергових зборах акціонерів. Я не дуже розумію аргументацію, тим більше, в минулому році в усіх відношеннях ми були вкрай успішні. Відбувається якась зміна варти в складі незалежних директорів. Там буде більше людей, пов'язаних не стільки з «Газпромом», скільки більш знайомих з чинною владою. Це якась ініціатива, яка ніяк не пояснювалася », - сказав він.

Він звертає увагу на такий важливий момент: найістотнішим планованим зміною стане те, що у міноритарного акціонера представництво тепер стане на одну людину менше. «Під міноритарними акціонерами я маю на увазі в даному випадку Олексія Венедиктова і Володимира Варфоломєєва. Що стосується моєї кандидатури, то я можу тільки підтвердити те, що вона є в реченні «Газпром-Медіа». Зараз я обговорюю це з редакцією. Хочу зазначити, що я належу до певної команді, до старої команді. У мене ще є час для того, щоб прийняти рішення », - зазначив Юрій Федутінов.

BFM.ru поки не має в своєму розпорядженні коментарями «Газпром-Медіа». У приймальні Олексія Венедиктова BFM.ru повідомили, що головний редактор радіостанції не буде коментувати що відбувається до тих пір, поки не буде офіційних заяв від «Газпром-Медіа».

«Все дуже очевидно»

Нагадаємо, що останнім часом у прем'єра Путіна виникли претензії до радіостанції «Ехо Москви». Перший дзвінок пролунав після освітлення «Луною» подій серпневої війни 2008 року: тоді на стіл прем'єру лягли роздруківки передач, які відображали точку зору грузинської сторони. Другий - на зустрічі, що відбулася 18 січня цього року в Ново-Огарьово.

На пряме запитання Путіна, за кого він піде голосувати, Венедиктов відповів, що давно вже не ходить на вибори.

«Ви на мене образилися, я відчуваю ... Я бачу по вашому обличчю», - сказав Путін. «Я образився, образився ... Я потім скажу», - відповів Венедиктов.
"А даремно. Я ось на вас не ображаюся, коли ви поливаєте поносом з ранку до вечора », - сказав Путін. «Я пожартував, я не образився», - відповів Венедиктов. «А я не жартую», - сказав Путін.

Приводом для суперечки виявилася критика, яка прозвучала під час дискусії на радіо про систему протиракетної оборони США. Путін прокоментував зміст програми: «Така маячня, я просто не знаю, звідки вони її беруть. Для нас не важливо, кажуть, на якій відстані від російських кордонів будуть знаходитися ці протиракети. Як же не важливо? Як же не важливо? ».

Він назвав подібні трактування «обслуговуванням зовнішньополітичних інтересів іншої держави на державному каналі, за рахунок платників податків». «Але взагалі це непристойно, мені здається», - сказав Путін.

Згодом Венедиктов розповів, що для нього стали несподіванкою критичні зауваження про роботу радіостанції: «Було абсолютно несподівано, що прем'єр перейшов на критику роботи радіостанції. Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене? ».

Прес-секретар прем'єра Дмитро Пєсков не схильний пов'язувати критику на адресу радіостанції і зміною складу ради директорів «Ехо Москви». Про це він заявив у вівторок «РІА Новини».

Що стосується можливих змін у редакційній політиці, то Венедиктов дав зрозуміти, що вона не зміниться. Він зазначив, що за неї відповідає головний редактор, а не рада директорів. Володимир Варфоломєєв, в свою чергу, зазначив, що «навряд чи це зміни на краще», але закликав не ховати керівництво радіостанції завчасно.

Заступник головного редактора «Ехо Москви» Сергій Бунтман в бесіді з BFM.ru поділився думкою, що те, що відбувається - «це така собі спроба перевлаштувати ЗМІ в зв'язку з виборами і досить нервовою обстановкою серед керівництва країни». При цьому, за словами Бунтман, редакційна політика «Ехо Москви» залишиться незмінною: «Ехо Москви» як залишалася збалансованої інформаційної радіостанцією, так і залишиться поки існує ».

Матвій Ганапольський і Сергій Пархоменко коментувати те, що відбувається не стали.

Письменник, журналіст Віктор Шендерович завив BFM.ru, що не чекає «нічого хорошого від раптових перестановок, пов'язаних з менеджментом« Ехо Москви ». Хоча, зазначає він, «є ймовірність, що це ніяк не буде пов'язане зі зміною редакційної політики, і що це пов'язано з виключно менеджерськими питаннями». Але мені так не здається, все занадто очевидно, резюмує він.

Власник і гендиректор телеканалу «Дощ» Наталія Синдєєва заявила про намір придбати частку «Газпром-Медіа» (ГПМ) в ЗАТ «Ехо Москви». Таку пропозицію вона залишила в Twitter Венедиктова. «АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »? Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства? »- написала sindeeva.

Мільярдер і кандидат в президенти Михайло Прохоров також хоче допомогти редакції радіостанції викупити її акції у бенефіціара.

Додати BFM.ru в ваші джерела новин?

Інакше, навіщо все це потрібно?
Як же не важливо?
Як же не важливо?
Але якщо я критикую його, то чому він не може критикувати мене?
«АА, давайте я направлю в ГПМ (« Газпром-медіа ») пропозицію про викуп їх частки в ЗАТ« Ехо Москви »?
Ваші колеги не заперечуватимуть проти партнерства?
Ru в ваші джерела новин?
Інакше, навіщо все це потрібно?
Як же не важливо?
Як же не важливо?