Баку - місто фонтанів і парків

Бажання поїхати в Баку прийшло спонтанно. Але як завжди подорож планувалося заздалегідь. І ось настав теплий травень і ми летимо в Баку. Про це місто ми знали не з багато. Переліт мав бути довший ніж попередні наші польоти з маленькою дитиною, якій ще не було і 2-ух років. Прилітали ми вночі і був час виспатися перед насиченою програмою на наступні 5 днів. Бажання поїхати в Баку прийшло спонтанно

Баку нас зустрів добре. Ми взяли таксі біля аеропорту, відразу домовилися про вартість і поїхали в готель. Дорога була дуже красива і добра, місто світився і переливався і це викликало приємні почуття.

Поселили нас швидко, номер був дуже просторий близько 30 метрів з 4-ма великими вікнами, які виходили на вулицю з активним рухом.

День 1

Ми дозволили собі трохи поспати і встали о 8:00, до 9 вже поснідали і пішли вивчати місто.

Наш шлях лежав через парки Фізулі

і Г. Алієва. Там за всіма відгуками знаходилися гарні фонтани, але на наш подив вони не працювали. Я вирішила, що їх включать завтра і ми їх побачимо у всій красі.

Погода була сонячна, але вітряна. Ми йшли до набережній. І через якийсь час здалася готель Hilton, значить скоро ми у мети.

Набережна нас дуже вразила. Все доглянуте, красиве, через кожні 5 метрів лавочки і біля кожної урна зроблена в тому ж стилі. Саме Каспійське море було брудне, але вид відкривався чудовий.

Ми пообідали на лавочці, перепочили, зайшли в торговий центр Park Bulvar Mall. І далі не поспішаючи продовжили прогулянку по набережній. Добралися не поспішаючи до Старого міста,

але в середину заходити не стали, т. к. музей мініатюрних книг вже закривався, і нам запропонували прийти завтра. Ми пройшли навколо старого міста і прийшли на площу Азнефть.

Навпаки стояв готель Four Seasons, з іншого боку виднівся прапор і Полум'яні вежі.

Програма мінімум на сьогодні була виконана. Можна було повертатися в готель.

Але як завжди ми це робимо пішки, по-цьому було необхідно підкріпитися.

Ми пройшли по вечірньої набережної,

по вул. Нізамі, це все нас дуже вразило. Які шикарні світлі, чисті підземні переходи з мармуру.

Вулиця Нізамі пішохідна, красиво підсвічується, люди після роботи відпочивають сидячи на лавочці, а навколо фонтани і парки! І з такими хорошими враженнями ми лягли спати.

день 2

Цей день почався раніше, в 7 ранку. Поснідали в готелі, відразу вирушили на набережну, через парк Фізулі,

дуже вже він нам сподобався. Я чекала коли зможу познімати фонтани, але вони знову не працювали. Я знову розчарувалася, але сподівалася, а раптом включать на вихідних. У цьому парку сьогодні жінки мили ліхтарі з хлоркою, чому ми дуже здивувалися. Близько наступного парку з горщиків висаджували квіти в клумби, близько третьої парку мили лавочки. Такого ми ніде не бачили, чистота і порядок.

Пройшовши по набережній в сторону Полум'яних веж, ми дійшли до Бакинської Венеції. Ми купили дешеві квитки в касі, дочекалися нашої гондоли і пропливли 2 кола.

Т. к. Днів під час поїздки дуже мало, в музеї ми ходимо рідко. А як не завітати до музею Ковров в Баку, це їхня історія.

Чоловікові як завжди було не дуже цікаво, йому постійно дзвонили з роботи і він відволікався, а я з задоволенням розглядала вироби і мені сподобалося.

Вийшовши на вулицю сонце сильно початок припікало, а тінь падала тільки від молодих дерев.

Поруч знаходився фунікулер і ми вирішили піднятися на оглядовий майданчик. Але фунікулер не працював. А сонце обпікало оголені руки. Але я наполягла на підйомі по сходах, хоча з коляскою і дитиною це було не дуже просто. Зверху відкривався дуже гарний вид на Баку

Там ми погодували дитину, перепочили після напруженого підйому і почали спуск.

По дорозі вниз, зайшли пообідали в кафе, все було смачно. Далі попрямували знову на набережну. Покаталася з дитиною на каруселі. Сподобалося, що ціна була дуже дешева, а для діток до 2-ох років взагалі безкоштовно. Полум'яні вежі світилися у вигляді прапора, у вигляді вогню і людини який махає прапором. Видовище красиве.

Так і закінчився 2-ий день.

день 3

Ранок кожного дня починалося рано. Незмінно снідали в готелі і на цілий день на прогулянку. Сьогоднішній день обіцяли, що буде найспекотніший. Знову не зраджуючи своїм звичкам ми йдемо пішки гуляти. На цей раз наш шлях лежав в сторону до Культурному центру Г. Алієва. Ще раз вивчивши карту, чоловік наполіг поїхати на метро до найближчої станції. Ми сіли на станції Нізамі, яка знаходилася біля нашого готелю і проїхали 2 зупинки до станції Гянджлік. Метро дуже схоже на радянське, такі ж вагони метро як в Мінськ та Києві тільки жетони іншого кольору.

Якщо не помиляюся, то як раз в цьому році (2016) на станції Гянджлік відкрився однойменний торговий центр. Ми зайшли туди, але багато магазинів ще не відкрилися. Приміщення красиве, але торговий центр себе і торговий центр, нічого особливого, після Dubai mall враження не справляють вже. Н вулиці знаходилося багато таксі баклажанового кольору.

І з цього місця продовжили шлях до Культурному центру Г. Алієва. Час було близько 12, самий пригрів і по дорозі не було дерев .... У куртці жарко, а без неї, руки згоряють. Але ми дісталися до цього красивого місця.

Людей нікого, одні ми у таку спеку вирушили в таке місце, де немає тіні взагалі. За те красиві фото і відео, подумала я. На проти цього місця виднілося одне з п'яти найвищих будівель Азербайджану Trump Tower Baku близько 130 метрів, 33 поверхи

Після такої дороги було вирішено відправиться на таксі до готелю і відпочити, перечекати спеку. А ввечері знову пішли через парк Фізулі на набережну. Дочка просила каруселі.

В цей час в Баку йшла підготовка до формули-1. Там де повинна була проходити траса - дорога як і годиться була ідеальна. На цих місцях будували трибуни для уболівальників. А на набережній було місце, де були виставлені макети авто, атракціони тощо. Звичайно чоловічої статі це все цікаво і ми пішли туди.

день 4

Сьогодні вирішили відвідати одне з важливих місць - Старе місто. Поруч з ним гарний парк і моє вже улюблене місце з фонтанами.

І як завжди пішли пішки. Йти всього 3 км, це дурниця. Добралися швидко, т. К. Дорога вже була знайома. Зайшли в музей мініатюрних книг

прогулялися до місця з фільму «Діамантова рука», як пізніше виявилося, відео є, а фото не зробили. На дівочу вежу підніматися не стали, т. К. Дитина спала, а коляску не піднімеш по сходах. А ще в старому місті є чудове місце, де можна смачно поїсти це Кафе Тандир - обслуговування чудове, суп і шашлик вкуснющіе, баранина соковита, м'яка - ням-ням. Я не любитель баранини, замовила собі курку, а чоловік баранину, так ось баранина мені сподобалася більше.

і знову на набережну кататися на каруселі, т. к. улюблений фонтан не працював. А дитині не цікаво просто гуляти по місту, а з нею вже потрібно рахуватися - особистість) Ми пройшлися від станції метро Ичери Шехер

по парку Філармонії

і вийшли ми біля готелю Four Seasons, пройшли по шикарному підземному переходу

і знову потрапили на площу Азнефть

Увечері знімали відео на набережній, вул. Нізамі, парку фонтанів.

день 5

Це був останній наш день. Дуже багато місць ми обійшли, але багато фонтанів ми так і не побачили. Ще хотіла зайти на територію мечеті Тезе Пір. На жаль, чоловік розважав дочку і фото немає, зате я зняла відео. Далі, я знову всіх повела в парк філармонії. І ось Ура! моє улюблене місце виглядало по-іншому,

але часу ще було багато і ми пішли в ще один Гусейн Джавід парк, там теж не працювали фонтани.

Одне суцільне розлад подумала я, з чого ж робити фільм? Фонтани майже всі не працюють. Нехай будуть парки вирішила я і заглянула на карту, де було ще одне місце відзначено - Ясамальский парк.

а нагорі знаходилося кафе, швидше за ресторан.

І там в ресторані Cafepark ми дуже смачно пообідали

вид відкривався гарний вид з вікна і обід був чудовий.

Далі ми спустилися вниз до готелю і вже стали збирати речі, адже наше маленьке, але таке чудове подорож закінчилася. Хоч Баку мене трохи і засмутив своїми не працюють фонтанами, але все інше дуже вразила своєю чистотою і красою. Багато ще залишилося цікавого за містом, але з маленькою дитиною вже не все так просто. Спасибі Баку за хороший відпочинок.

Ось такий фільм у мене вийшов, матеріалу вистачило, фонтанів виявилося досить і парків теж.

Баку - місто фонтанів і парків.

Баку - це поєднання сучасних стильних будівель і старого чарівного східного міста. Раніше називали східний Париж, сьогодні стає схожий на Дубай. Місто фонтанів і парків, де дуже затишно, тепло і спокійно. Гостинні, чуйні люди. Відчуваєш себе як вдома. Май 2016

Одне суцільне розлад подумала я, з чого ж робити фільм?