Вітрильний спорт на Роальда Амундсена: ТМ Архів Тоерн

Тут ви знайдете всі доступні щоденні новини та квитки на круїз 0632 з 13.08.2018 по 22.08.2018 .

У плані поїздки ця поїздка проводилася як " Балтіш Бухт & Бодден - Росток (D) - Рига (LV) ".

Для цієї подорожі доступний файл накладання Google Планета Земля. Щоб завантажити правою кнопкою миші на логотип, потім "зберегти як". Ось як це працює ,

20.08.2014

Місце: У Ризькій затоці трекпоінт Поїздка 0632 позиція
Швидкість 136 градусів
5,8 kts вітер SW
4 bft тиску 1008 hpa вал
Покриття 8/8 температури
19 ° C Парусні Std Masch-Std Короткий коментар Set sails

Щоденний звіт понеділок 20.08.2018
Сьогодні ввечері ми мали кріплення, а о 7 годині всі прокинулися. Після снiданку там були всі руки та ми відплили. Погода була не дуже гарна спочатку. Тимчасом йшов дощ. Крім того, ми мали частковий спокій. Потім вітер освіжився і ми проплили. Ми досягли 9,5 вузлів. Увечері ми мали інший All Hands і запакували вітрила. Вночі ми закріпилися в бухті напроти Риги.
Понеділок 20.08.2018
Сьогодні вночі кораблі стояли на даху і тому ми несли якорную вахту. У сім годин утра був общий підйом. Відразу після того, як серце нас зібралося на All Hands і ми відплили. Погода весь день не радует - зображення, ви можу несподівано на тепревоз з виробництва, так що половину дня ми стояли на місці. Увечері піднявся вітер і ми цілу годину їхали під вітрилами з великою швидкістю - 9,5 вузлів, але після ужіла нас знову зібрали на всі руки щоб зібрати вітрила і встати на якір. Ночью будут якорьные вахты.

19.08.2018

Місцезнаходження: Вхід Рижська затока трекпоінт Поїздка 0632 позиція
Курс 138 нм
Швидкість 95 градусів
7,2 кВт вітру WSW
6 bft тиск 1016 hpa вал
Покриття 7/8 температури
19 ° C вітрильна година 24 год Короткий коментар Masch-Std Встановіть вітрила

Щоденний звіт Неділя, 19.08.2018.
Після того як ми пройшли північну частину шведського острова Балтійського моря напередодні, вітер піднявся і море почало отримувати грубіше. Після напруженої ночі сильний вітер і хвилі тривали до пізнього дня. Погода покращилася, її співали і привітали з нагоди двох днів народження на двох мовах. З днем ​​народження діти були дуже щасливі і були дуже задоволені тортом, подарунками та поздоровленнями. Пізно в другій половині дня відбувся маневр «Всіх рук», під час якого обговорювався подальший хід дня, а потім вітрила були спіймані. Увечері ми кинули якір в Ризькій затоці. Сьогодні якір мав особливий день. Корпус ланцюга був очищений, тому що весь ланцюг був вимкнений.
Запись, 19.08.2018.
Після цього, як ми близькі до вечора міновали северну околиці острова Готланд, знову піднісся свіжий ветер і на море піднісся. Після того, як до полудню улегся сильний ветер і закінчуються хвилі. Погода ставала кращою, і, оскільки двоє з членів команди святкували сьогодні день народження, на двох мовах звучали вітальні пісні та побажання всього найкращого. Зрозуміло, що вони були в восторге від святкового пирога, подарків і привітання. Примерно после обеда был совершён манёвр All Hands, на якому капітал розказав нам про подальші планки, після чого ми захопили пару. К вечері ми встали на якор в Рижском Заліве. У нашому місті сьогодні є особливий день: ми почистимо його разом з цілими і якими, де вони зберігалися.
С днём рождения, мама! (передаёт тебе Яна)

18.08.2018

Темп.води. 21 ° C
19 ° C Парусні Std Masch-Std Короткий коментар Set sails

Щоденний звіт Субота, 18.08.2018
Вранці о 7 годині почався день, всі пробудилися, щоб поснідати о 7.30 ранку. Якби ви хотіли, ви могли б повернутися до міста, і бриг був готовий відпустити вас. Дехто майже не повернувся до Роальда Амундсена.
Пунктивно в 9.30 годин почався депонування маневру, звичайно в "All-Hands", прохід був наздогнаний і з об'єднаною "людиною-владою" ми повернулися на розлив корабля на пристань.
З гавані Вісбю, кілька метрів у морі, людина-над-маневр почався з бідного буя. Буй, однак, вижив завдяки м'якій температурі води з невеликою гіпотермією!
Потім ми відплили і Амундсен відправився на північ.
О 16 годині ми закінчили "All-Hands" і після "кави і печива" капітан дав невеликий вступ до теми "Notruder".
Решту дня відправилися в нормальну безпеку з бомбардуванням "Ведера" (яскраве сонячне світло, крутий вітерець, помірний набряк) розслабилися до кінця.
У цьому сенсі, пробуджуючий охоронець, відступаючий охоронець хоче "Год Руха"!
Цей текст був написаний ... Guard 1, втомленим, але забавним;
Йоханна, Саша і Йонас
Віра вітає маму. Андреас і Віра вітають Маму і Уте!
Cуббота, 18.08.2018
Наш день сьогодні почав з побуток в 7 рази і завтраку в 7.30. Все, хто хотів, відправився до виправлення до виходу корабля. Так-то так увлекся прогулькою, що є успішним повернутися на кораблі до того, як убрали трап :).
Рівно о 30.09 ми почали маневр зняття з швартовов, звичайно в режимі все руки, прибрали трап і загальними спільними зусиллями повернули корабель на 180 градусів від пірса за допомогою шпиля.
Через деякий час ми почали треніровку людини за бортом К счастью, з-за того, що Балтійське море зараз теплое, переохлажденний буй відделался лише легким перехолодженням. В кінці кінців, ми поставили пару і відправились далі на курс.
О 16:00 всі руки режим закінчився і після перерви на чай і печиво капітан розповів нам, як працює система управління кораблем, коли виходить з ладу штурвал.
Остаток дня ми провели в вахтенному режимі, насолоджуючись прекрасною погодою: світиться солнично, корабель скользит по волнам ...
Гость Рух!

Темп.води. 23 ° C
20 ° C Пару Std Masch-Std Короткий коментар Set sails

Щоденний звіт П'ятниця 17.08.2018
Сьогодні ми закріпили шведський острів Готланд. Вночі стояв якірний годинник. О 6 годині почалися всі руки. Після брифінгу ми запакували вітрила. Було дуже тепло, і капітан дозволив нам купатися. Так було після сніданку у воді. Температура була 19 градусів. Після цього ми увійшли до порту Вісбі. Ми всі отримали різні завдання по ремонту корабля. Наприклад, ми змінили мотузки. Там був ленч та кава та брикет. Після цього у нас був вільний час і можна було поїхати на острів. Ми мали завдання обміняти пункт. На кораблі повернувся барбекю. Увечері він знову пішов до міста. Острів дуже хороший. Тут багато старих будівель і затишних вулиць. Погода грає, сонячна і тепла. Кожен щасливий і з нетерпінням чекає решти днів на Роальд Амундсен.
Ірена та Анн-Катрін
Пятница, 17.08.2018
Сегодня вночі ми пришвартовались в портовий город Готланд. Ночью мы стояли на якорі, так що ребята несли нестачу вахту - по два години, а не чотири. У шість годин утра був общий підйом і після невеликої теоретичної частини ми впали все пару і повернули, щоб компактні войти в порт. Очень скрупульозно. Температура моря була девятнадцать градусов. Сразу після купання ми пришвартовались. Кам'яний будинок мав окреме завдання з починкою корабля. Наприклад, ми змалювали канати і змінювали старі веревки. В кінці нас напоіли чаем з пирогом. Ну а дальше все були свободами і пошлі гуляти по городі. Приблизно давно невелике завдання - взяти любую вещь з корбами і обмінити її у прохожих. Зрозуміло, що у вас буде ужиток і після його миття знов. Остров дуже красивий - багато старих будівель і вузів. Погода теж радует, світить солнишко і дуже тепло. Все дуже счастливы і насіли своїм прибутком на брике Роалд Амундсен.

16.08.2018

Покриття 1/8 температури
Темп.води. 22 ° C
19 ° C вітрильна година 24 год Короткий коментар Masch-Std Встановіть вітрила

Щоденний звіт Сегодня погода улыбнулась нам, сонце світило цілий день, і ми провели чудовий день на палубі. Ночью было все спокойно. Вторая вахта поставила роялі на обійми мачтів і зустрітила рассвет. С 8 утра заступила 3 ​​вахта. Ветер був не дуже сильним, що дозволило їм скористатися постановкою. Пару годин спустя ветер підсилюється, і вони відміняють положення рейка при допомозі брасов. Але перша вахта в 12 годин застала майже весь штиль і могла прослухати свою капітану про маневри "людина за бортом". Сделав перерыв на кофе з тортом, ми підніс шведський флаг, так як приплив до острову Готланд. Також капітан повідомив нам про заплановану зупинку в місті Висби. Войти на Facebook І, так як цей момент наближається, 2 вахта початку запаковивать пару.
Сьогодні погода була дуже красивою, сонце світило весь день. Ми провели гарний день на палубі. Вночі все було тихо. Другий охоронець поставив Royal на обидві щогли і ми привітали день з великим сходом сонця. З 8 годин зайняв третій охоронець. Вітер був не дуже сильний, тому вони мали можливість практикувати вітрильний спорт. Через кілька годин вітер збільшився і вони поміняли позиції дворів за допомогою ляща. Коли перший годинник прибув о 12 годині, екіпаж на борту був майже повним, і капітан пояснив, що людина за бортом маневрує. Після короткої перерви на каву ми підняли шведський прапор, коли ми підійшли до острова Готланд. У той же час капітан розповів нам про заплановану зупинку у Вісбі. Виявилося, що ми вже покрили 60 відсотків від загальної відстані.
Ось чому ми закріпимося сьогодні вночі о 12 годині, а завтра зафіксуємо корабель невеликими ремонтами. Коли цей момент наближається, другий годинник вже почав пакувати вітрила.

15.08.2018

Покриття 1/8 температури
Темп.води. 19 ° C
18 ° C Пару годин 24 год Masch-Std Короткий коментар Встановіть вітрила

Щоденний звіт Сейчас 19.00 по местному времени. За окном рубки солнечника і прохладный ветерок, на бакшафте (то є камбузе) грає музика, і дежурні, танцуя, моют посуду. Волны тяжело толкают борт Роялда, другий вахта (те, хто працює з 4 до 8 і днем, і вночі) знаходиться на палубі і готова до роботи. Проте, зараз не визначено завдання, і вони розслаблені болтами, п'ють чай і щуряться на ясний закат. Только рулево і впередсмотрящий на своїх позиціях, але і їх сменят через некоторое час. Жизнь на корабле вошла в повне коліно русло, і це прекрасно. Сегодняшній день почався з роботи першої вахти (те, хто працює з 12 до 4 і днем, і вночі). Ми вийшли на темну палубу - веч нічью на корабле не хочеш світла, є тільки сильні огни по обрядам бортів і на мачті - і зрозуміло замерли. Все небо, трохи нижнього краю на юге, затянуті хмари, було засмічено зірками. Штурман вахти Майк так і сказав нам "Добро пожаловать на вахту звезд!" (сказав по-русски, попрошу отметить).
Ночью було спокійно, тому вахта минула за чам і знакомством. Сдедует вахті довелося потрудитися - потрібно було поставити вітрила Гротубермарс, Гротштенгештагзегель, Інненклювер (звучить страшніше, ніж вони є насправді). Справившись з завданням, вони отработали вязание морських узлов. Днем теж було спокійно, а після того, як пройшли дослідження в екстренних ситуаціях. Тема - пожар (Фоэр !!!). Капитан нам докладно все розсказав і показав, а спецкоманду в пожарных скафандрах продемонструвала робота гідранта з моря. В теории все прошло гладко, а практику ждать не будем. Завжди очікується виконання тематики "Людина за бортом". Болеючі морської хвороби відчувають себе краще, однак і нам не доводиться і живляться в основних фруктах і хлібах. Ждем висадки на острів в найближчі дні!
Привіт, хто нас знає і любить від Алины и Егора!
Масик передает привіт Мусику і Леше, который хороший!
Привет Маме, Папе, Кате, бабушкам і всім родственникам від Кирилла Іванова з борта "Роальда" з "Балтийского" моря!
Зараз це 19 годин. Сонячно і вітряно, в камбузі грає музика, а команда, яка має спину, змиває страви. Хвилі виганяють нас, і Guard 2 (тобто 4-8 гвардійців) зараз знаходиться на палубі. Однак особливого завдання зараз немає, вони чатують, п'ють чай і насолоджуються заходом сонця. Тільки наглядач і керманич знаходяться на палубі, але незабаром вони будуть обмінені. Ми звикли до життя на кораблі, і це фантастично! Сьогодні вранці почав працювати перший охоронець (робота від 12 до 4 в день і вночі). Ми прийшли на палубу (на судні не було світла на ніч, є тільки сигнальні вогні по обидві сторони корабля і на щогли) і були повністю збуджені нескінченними зірками. Керманиць Майк сказав нам: Ласкаво просимо до Starguard! Це було тихо уночі, таким чином ми діставались до знаємо один одного краще у нашому годиннику над чаєм.
Наступний охоронець тоді мав кілька завдань, таких як великі труси, вітрила Grandstay, і всередині колискова (насправді це не так страшно). Після виконання завдань у них була теорія вузлів. Вдень ми зробили аварійні вправи на кораблі. Темою було пожежогасіння. Капітан розповів нам все детально і показав, і пожежники судна показали нам, ми працюємо з насосами. Теоретично все було зрозуміло, і ми не хотіли чекати практики. Завтра ми дізнаємося більше про "людину за бортом". Деякі стажисти від морської хвороби від вчора, але сьогодні вони відчувають себе набагато краще і їдять переважно фрукти і хліб. У найближчі дні ми очікуємо, що берег залишить острів!

14.08.2018

Розташування: південний захід від Борнхольма трекпоінт Поїздка 0632 позиція
Швидкість 90 градусів
6 вузлів вітру W
4-5 bft тиску 1007 hpa вал
Покриття 4/8 температури
Темп.води. 21 ° C
21 ° C Парус-Std 12 год Masch-Std Короткий коментар Встановіть вітрила

Щоденний звіт Прокиньтеся о 6 годині, після всіх рук, в яких ми обговорювали подальший хід ранку, він пішов у бурову установку, щоб розв'язати вітрила і підготуватися до встановлення цього. Після цього якір був знятий і встановлені перші вітрила. Вперше корабель тільки відплив з силою вітру. У нашому першому годиннику дня ми дізналися багато різних вітрил корабля і як їх керувати. Потім ми скористалися новими знаннями, щоб наздогнати тріщину на вулиці. Тим часом дощовий дощ ми поставили собі за мету встановити Брамсегель Гростопс і aufgeien Обермарів. Після декількох труднощів, які наші гості могли вирішити, піднявшись під дощем, наша робота була зроблена. Після чіткої палуби, сонце показало знов таким чином ми могли позбутися зараз вологого приладу дощу отримати насолоду від сонця для останньої години наших годинника.
Вероніка залишає Патріка дуже привіт;)
Після цього було в шести утрах, після всіх рук, де ми обговорили план на майбутній день. Первым делом потрібно було опустити пару і підготувати їх до використаного, після того, як ми зібралися. Корабль був готовий до відправлення. Перший раз ми пошли, використовуючи силу вітру. Після відключення кави вахта вводиться назва пари і рей, як працює і як користуватися. Паралельно відбувалося почався невеликий шторм з дощем, але робота ми не припиняло - потрібно було опустити передні вітрила і зробити "вікно" на велику щоглу. Тут ми зіткнулися з проблемою - бри (назва середнього за розміром вітрило) не були до кінця звільнені від мотузок, і топгаста довелося лізти нагору щогли по мокрій мотузяною драбиною. К счастью, все хорошо закончилось, ми натянули парус і майже сразу ж виглядала солнишко. Оно не заходить і по сей момент.
Приветы от участников программы
Увійти через Facebook | очень счастлива. немного укачивает, но жить можно. ос нет - я счастлива. всех люблю.

13.08.2018

Місцезнаходження: Mecklenburg Bay трекпоінт Поїздка 0632 позиція
Швидкість 51 градус
7,5 куб
1 bft тиск 1011 hpa вал
Покриття 8/8 температури
21 ° C Парусний Std Masch-Std Короткий коментар Set sails

Щоденний звіт, неділя, 12.08.2018р:
Прибуття групи учасників "ветера і вольного" на борту Роальда після виснажливої ​​поїздки по північній Німеччині. Привітний прийом з боку екіпажу племені. Спогади йдуть, і всі дуже схвильовані і мотивовані, щоб нарешті відплисти. Подальше розповсюдження їжі приносили. Вечеря на палубі Роальда на хитних лавках і пояснення важливих правил на кораблі. Поділ і отримання нар. Велике здивування учнів про розміри камер. О 10:00 вечора більшість слухачів вийшли спати знесиленими.
Прибуття групи статей з "Ветра і Волн" на борті Роалья після уточнення подорожей на поїзді через северную Германію. Корабля. Все в порядку проїзду минулих років, увільнених і мечтають наконец вийти в море. Між учасниками розподілене скудний запас привезенной з собою еди. Ужин на борту Роальда на шатких скамейках, команда оголошень важливіші правила походження на борту корабля. Все разделяются и заселяются в каюты. К великому удивлению стажёров, корабль і правда велик. К 22.00 часи велика частина утомлённих стажёров ушла спать.
Понеділок, 13.08.2018:
Прокиньтеся о 07:30. Спільний сніданок на палубі з осами. Короткі повідомлення про повсякденне життя Гаррі та Карена. Постановка в охоронці на практиці. З ранку до обіду охоронці практикували на борту і потрапляли на бурову установку. Деякі були забавними, деякі не були. Пояснення правил, що стосуються безпеки, і практики вузлів. Забезпечення покупок і складання продуктів харчування. Після цього запустили човен і не дозволяли їздити разом з екіпажем племені (шкода)! Потім почалася підготовка до від'їзду, і всі слухачі були щасливі, що вона, нарешті, починається.
Все просыпаются к 07.30 утра. Завтрак вместе з осами. Гаррі і Карен короткий розрахунок. Распределение по вахтам для работы. У першій половині дня до обіду вахти працюють на палубе. Многим нравится, остальных нет. Команда оголосняет правила безпеки, все учатся вязать морские узлы. Учасники завантажують в трюм купленну провізію. Після для приглашают (як жаль!). Після того, як приготовляются відлиті і все ділянки надягаються, що воно накидається-то случиться. Щоденний звіт, неділя, 12